Dieta 8h

:arrow: Piszcie śmiało grubasy :P
Olibu
Posty: 4
Rejestracja: 09 października 2017, 22:58 - pn

Dieta 8h

Post autor: Olibu » 09 października 2017, 23:12 - pn

Ja jestem na diecie 8h. Tylko w przeciągu 8 h jem. Schudlam już ma niej 13 kg. Wyciągu 8 h jem normalnie. Staram się tylko by bylo więcej zdrowych rzeczy. Bardzo lubię jesc. Ważyłam 93 kg przy wzroście 183.. To jedyna dieta którą potrafię zniesc. Bez redukcji i zmniejszania posiłków.. Ale po 16 juz tylko woda i zielona herbata.
Dietę zaczęłam w styczniu 2017. Mialam 1,5 miesięczne przerwy.. Żadnych efektów jojo. chudlam 1 kg na tydzien.
Lepiej mi sie spi. Lżej.. Żadnych zgag itd..
Jest ktoś kto ma podobne doświadczenia?
Ponoć gdy nie jemy 16h masz organizm lepiej sow regeneruje podczas snu...
Wie ktos jeszcze coś o tej diecie?

admin
Administrator
Posty: 61
Rejestracja: 14 maja 2015, 19:29 - czw
Lokalizacja: Mielec, Imię; Radek
Kontakt:

Re: Dieta 8h

Post autor: admin » 10 października 2017, 09:45 - wt

Ja nigdy nie słyszałem o tej diecie i nie wiem czy bym ją wytrzymał
:roll:

Olibu
Posty: 4
Rejestracja: 09 października 2017, 22:58 - pn

Re: Dieta 8h

Post autor: Olibu » 12 października 2017, 23:44 - czw

Fajna dieta. Jest książka
A poniżej jej opis. Skopiowalam
ja myslalam ze ja wymyslilam :P chwaliłam sie mamie a ona mi pisze ze slyszala o tej diecie.. Poszperalam i to co znalazlam kiedyś to właśnie ten opis książki.
Sluchalam tez Jerzego Zieby na temat postu i jakos mo te 16h zawsze zleca. Na początku bylo ciężko.. Teraz juz mi lżej. Naprawdę polecam.


"Jeśli przetestowałeś już wszystkie możliwe diety i żadna nie przypadła Ci do gustu, powinieneś wypróbować najnowsze odkrycie Davida Zinczenko i Petera Moore`a – Dietę 8-godzinną. Pozwoli Ci ona schudnąć szybko, zdrowo i bezpiecznie. Dzięki niej stracisz na wadze nawet do 5 kg tygodniowo – nie ograniczając przy tym spożycia kalorii ani nie rezygnując ze swoich ulubionych potraw. Jak to możliwe?
Czołowi badacze w dziedzinie zdrowia, dobrego samopoczucia i odchudzania odkryli nowy sposób odżywiania, oparty nie na tym co jesz, ale kiedy to robisz. Polega on na spożywaniu jedzenia wyłącznie przez 8 wybranych godzin, w ciągu których możesz jeść wszystko, na co masz tylko ochotę, a pozostałe 16 przeznacza się na trawienie i regenerację organizmu.

W przeciwieństwie do innych sposobów odchudzania, Dieta 8-godzinna oddziałuje na poziomie komórkowym, wzmacniając działanie mitochondriów – źródeł energii w komórkach ciała. W rezultacie spowalnia ona proces starzenia, zmniejsza ryzyko chorób serca, cukrzycy, raka, Alzheimera i wielu innych. W tym sposobie odżywiania zadziwiający jest fakt, że nie ma żadnych „złych” pokarmów, których należy unikać. Żadnych limitów kalorii, których należy się trzymać. Żadnych zasad, które zakazywałyby spożywania i cieszenia się smakiem Twoich ulubionych potraw.

admin
Administrator
Posty: 61
Rejestracja: 14 maja 2015, 19:29 - czw
Lokalizacja: Mielec, Imię; Radek
Kontakt:

Re: Dieta 8h

Post autor: admin » 13 października 2017, 14:12 - pt

Jaki tytuł tej książki :?:
Czy chcesz być na tej diecie do końca życia :?:

Olibu
Posty: 4
Rejestracja: 09 października 2017, 22:58 - pn

Re: Dieta 8h

Post autor: Olibu » 13 października 2017, 20:17 - pt

http://www.empik.com/dieta-8-godzinna-z ... ,ksiazka-p
To ta książka.
Ja chce byc na tej diecie dopóki osiągnę swój cel.
Jeszcze 9 kg bym chciala. Po ciazach mialam trochę do zrzucenia. Myślę ze nawet jak stracę te 9 to bede wracać bo dobrze mi to robi wieczorem. Fajnie się czuje. Głód juz nie ssie jak na początku. Wtedy zapijalam wodą ale i tak ssało.

admin
Administrator
Posty: 61
Rejestracja: 14 maja 2015, 19:29 - czw
Lokalizacja: Mielec, Imię; Radek
Kontakt:

Re: Dieta 8h

Post autor: admin » 13 października 2017, 20:21 - pt

Ciekawe tylko czy jak porzucisz dietę to nie będzie efektu jojo...
:roll:

Olibu
Posty: 4
Rejestracja: 09 października 2017, 22:58 - pn

Re: Dieta 8h

Post autor: Olibu » 13 października 2017, 20:55 - pt

Mialam 1,5 miesiaca przerwę od staycznia dwa razy do dziś i nie mialam efektu jojo.

admin
Administrator
Posty: 61
Rejestracja: 14 maja 2015, 19:29 - czw
Lokalizacja: Mielec, Imię; Radek
Kontakt:

Re: Dieta 8h

Post autor: admin » 13 października 2017, 22:05 - pt

To super :P

ODPOWIEDZ